Zakładanie nowych przedsiębiorstw
Mamy specjalną ofertę adresowaną do właścicieli nowo-powstajjących firm, managerów zakładających biznesy, która pomoże gładko przejść przez wszystkie prawne i finansowo-podatkowe procesy związane z zarządzaniem i posiadaniem własnej firmy.
Pakiet ten zawiera także zrozumiały komplet rozwiązań księgowych, analiz finansowych i planowania podatkowego , aby nowy businessman był świadomy dobrego stanu swoich finansów.
Właścicielom o małych doświadczeniu w prowadzeniu przedsiębiorstwa nasz wykwalifikowany personel pomoże w lepszym zrozumieniu sprawozdań finansowych i przepisów podatkowych, oraz w rejestracji firmy.
Raportowanie
Mamy dużą praktyką w sporządzaniu analiz finansowych, raportów giełdowych i jak i wewnętrznej sprawozdawczości korporacyjnej. Dla małych przedsiębiorstw możemy sporządzać przejrzyste raporty pozwalające monitorować stan finansów firmy.
Obsługa księgowa w siedzibie Klienta
Mamy również ofertę dla firm, które maja własne działy księgowe i kadrowe. Fachowo pomożemy w usprawnieniu procesów księgowych i optymalizacji kosztów, a także usprawnimy obieg dokumentów i zoptymalizujemy zobowiązania podatkowe.
Nasza standardowa oferta biura księgowego
W zakresie obsługi księgowej.
1. Wykonanie planu kont do indywidualnych potrzeb klienta oraz odpowiedniej dokumentacji przetwarzania danych zgodnie z ustawą o rachunkowości lub międzynarodowymi standardami rachunkowości
2. Rejestracja do podatku VAT i aktualizacja danych w urzędach
3. Kontrola otrzymanych od klienta dokumentów pod względem formalno-rachunkowym oraz podlegających rozliczeniu VAT,
4. Księgowanie dokumentów
5. Konsultowanie wyniku rachunkowego i podatkowego z klientem,
6. Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości do urzędów statystycznych i innych,
7. Bieżąca kontrola należności i zobowiązań Klienta,
8. Doradztwo w prowadzeniu działalności gospodarczej Klienta
9. Informowanie Klienta o zmianach w przepisach podatkowych, ubezpieczeniowych i prawa handlowego,
10. Sporządzanie sprawozdań finansowych, także sporządzanie innych sprawozdań w zależności od potrzeb Klienta, również w języku angielskim,
11. Pomoc przy sporządzaniu dokumentów inwentaryzacyjnych,
12. Przygotowanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych,
13. Obsługa w zakresie prowadzonych kontroli podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych,
14. Sporządzanie not korygujących błędy w wystawionych dowodach
Prowadzenie kompleksowej obsługi płacowej, kadrowej i ZUS.
1. Przygotowanie umów z pracownikami, w oparciu o kodeks cywilny, kodeks pracy oraz wytyczne firmy,
2. Bieżąca obsługa pracowników poprzez:
3. Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
4. Sporządzanie świadectw pracy,
5. Sporządzanie list płac,
6. Naliczanie wszystkich rodzajów wynagrodzeń w tym: chorobowych, urlopowych, ekwiwalentów,
7. Naliczanie świadczeń urlopowych
8. Wyliczanie składek ZUS i podatków PIT,
9. Przygotowywanie raportów RMUA dla ubezpieczonych,
10. Prowadzenie akt osobowych pracowników,
11. Prowadzenie kartotek urlopowych
12. Rozliczenia roczne w zakresie PIT,